onsdag 2. mai 2007

Hei og hopp, livet er topp <3<3

Ja, man kan ikke akkurat klage, kan man vel, når sola stråler fra himmelen, det er varme sommertemperaturer og engelsktentamen er unnagjort <3 og man er enda en dag nærmere 18 år, nå kjenner jeg at jeg gleder meg maaasse, maaasse te fredag og siden folk ustanselig driver og maser på meg om denne ønskelista så skal dere få et lite utdrag her (noe er mindre seriøst enn andre ting, he..he.. <3<3)

- penger (d kommer alltd godt m uansett hvor kjedelig det er å si at en ønsker seg d te 18-årsdagen, he..he..)
- en god bok hadde ikke vært å forakte (er fantasy og krimelsker)
- digitalt kamera (er så lei av å måtte låne av min llillesøster hele tiden, hih..hih..)
- lengre sommerferie/generelt mer fri <3
- safari i jungelen
- en sykkeltur til kvernsmyr
- en rånetur m rachel når ho får lappen, he..he.. <3<3
- banansplit
- et varmt fotbad
- en dag på spa og badeland
- en apekatt
- en kosebamse (skikkelig teddybjørn med andre ord)
- gamle barneklassikere (både når det gjelder tv, film og musikk, man er ikke voksen før man innrømmer at man er barnslig vettu, hih..hih.. <3)
- bedre kondisjon
- en tur til skogs med lavvo/telt
- en kamp på sør arena (og gjerne gull til startgutta sesongen 2007 hvis det ikke er for mye forlangt, hih..hih.. <3<3)

sånn, da har e prøvd å hjelpe folk litt på vei, tviler på at folk blir noe som helst klokere av dette her, men, men, til syvende og sist er det viktig å huske på at det er de små tingene her i livet som teller, en varm klem, et smil, et kort eller en blomst gir minst like mye glede om ikke mer, det er tanken som teller og å ha dere som mine venner er gave i massevis, fortsatt en strålende og super maidag til alle sammen, kos dere og nyt solskinnet og våren/sommeren som endelig er her <3<3

3 kommentarer:

Rachel sa...

Takk takk det hjalp meg litt..
Skal ikke røpe formye men en av ønskene dine får du, selv om det kan ta en stund før du kan bruke d. :P
Vi snakkes

Anonym sa...

fillern da!! så den lista litt for sent.. men men bomma ikke totalt tror e ;)

sees i kveld!!

Ellinor sa...

he..he.. takk for i går alle sammen, d va kjempekoselig at vi blei så mange <3 dere traff veldig bra kristine, tusen takk <3
klemklem <3<3