torsdag 24. mai 2007

Engelskeksamen <3

Så var det altså engelsk jeg fikk gleden av å komme opp i til skriftlig eksamen =S kan vel kanskje diskuteres hvilken glede dette er, men en ting er jo fordelen, etter den 4. juni er jeg totalt ferdig, nå er sjansene minimale for å komme opp i muntlig <3 men før den tid blir det lesing på høyt plan, men aller først er jeg klar for elevkonsert nede i frikirka i kveld og pirates of the caribean - at worlds end i mårra, hvis e klarer å få billetter <3

Men good luck til alle som i dag har kommet opp i et eller annet, enten det er matte, rettslære, biologi eller du er i samme sko som meg og er så heldig at du er trukket ut i engelsk så kommer det til å gå bra til slutt, smil og vær blid for hver dag som går <3<3

Eksamensklem til alle og enhver <3<3<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

engelsk ja! det var mange som kom opp i det her au..

ønsker deg masse lykke til me eksamen i skriftlig! klem ;)

Anonym sa...

ja du er vist litt mer optimistisk enn det jeg er. (i følge bloggen min) men jeg skrev jo min senere og har gått litt lei..

Ellinor sa...

d skjønner e evig godt, rachel (det er deg, ikke sant, he..he..??) hadde e kommet opp i matte hadde e vært døden nær, hverfall ganske på randen så e syns du klarer deg bra og d vet e at d kommer te å gjøre i mårra oxo og helt ærlig så var e nok i et litt bedre og mer optimistisk humør da e skrev det innlegget der enn d e e akkurat nå, eksamensnerver te langt oppover skuldrene, når meg vel nesten til hodet snart, he..he.. lykke te i mårra, d går så bra så =)=)