mandag 30. april 2007

Oppdatere litt <3<3

Nå fant jeg ut at jeg ville ta en liten oppdatering. I dag har jeg gjort meg ferdig med norsktentamem og har bare to tentamener igjen, nemlig engelsk til onsdag og nynorsk te torsdag 10. mai + at jeg har eldre historieprøve te fredag dah, men begynner å se lyset i tunnelen nå, været viser seg jo fra sin beste side for tiden oxo og det er nydelig med sol. Hadde besøk fra Grimstad i går og da fikk e tatt meg et sjøbad nede ved gå-stigen-og-hopp-i-havet også kalt hemmeligheten, rett nede i terneveien. Ellers ser e framover mot 18-årsdagen nå, ska feire te fredag med venner, var nettopp å fikk handla inn mat og godterier, is og brownies her i stad, så e gleder meg (og rachel, du ska ikke være så engstelig på hva du skal gi meg, e vet du klarer å hoste opp et eller annet supert uansett, heh..heh..). Det er nesten skummelt når folk spør en om hva en ønsker seg, en har jo alt en trenger og noen sinne kunne ha behov for i dette materialistiske samfunnet vi lever i, dere ska vite at for meg er det gave nok bare det at dere kommer og vil feire dagen min sammen med meg =)=) det er det som betyr noe, at en har gode venner og at en kan samles slik =) ellers føles det jo stort å være nesten 18 år oxo dah, snart myndig og med muligheten til å bestemme over seg selv, heh..heh.. lurer på om det vil føles noe annerledes te søndag når e virkelig fyller eller om d hele er ganske så oppskrytt, heh..heh.. =)=) nei, dette var vel egentlig alt e hadde på hjertet for denne gangen, avslutter m et lite sitat som e synes e ganske genialt egentlig "hvorfor være normal, når man er lykkelig som gal" Fortsatt god kveld te alle sammen.

Dette er meg på en sånn ca. normal dag, hahaha <3<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe! så bra sitat;)gleder meg te fredag. blir koselig. lykke te me engelsken!:)

Ellinor sa...

he..he.. ja, d e ganske slående d sitatet, gleder meg te fredag jeg oxo, blir så braa, he..he.. og nå er engelsken unnagjort og d e sååå deilig <3<3 også er det såå nydelig vær ute <3 lite motiverende å sette seg m historie hvertfall,heh.. <3