mandag 4. august 2008

Ma famille et mes amis <333

Her jeg satt og egentlig ikke helt vet hva e ska bedrive tida mi med, så kom e til å tenke på at sånn egentlig så fortjener min fantastiske familie og mine fantastiske venner ett helt eget blogginnlegg <33 de er den største delen i livet mitt og de som betyr mest for meg på alle områder, uten dem så ville jeg neppe vært den personen jeg har blitt i dag <33 og bare det er vel grunn nok i seg selv til å fortjene ett helt eget blogginnlegg her på min blogg <33

For å starte en plass, så tenker e at e begynner med familien min, de er helt utrulige og jeg setter så ufattelig stor pris på dem for akkurat hva og hvem de er <33 en så fantastisk flott familie som det jeg har skal man lete langt og lenge for å klare å finne, og uansett hvor lenge du leter så vil du aldri klare å finne en sånn familie som min, for vi er ingen vanlig A4-familie, noe jeg kun ser på som positivt <333

Mamma og pappa, ja : Hva kan jeg vel si om dem!! Uten dem så ville jeg ikke vært til og bare det i seg selv er jo fullstendig rart å tenke på :)
Mamma er den personen her i verden som jeg kan komme med alt til, ho er den som lytter, forstår og strekker ut sin hjelpende hånd når e ikkje aner hva det skal bli av meg her i verden.

Pappa er den lattermilde, spøkefulle og gærne faren min, og med en fotballinteresse til tusen som jeg har arvet :) Han er den jeg kan tulle med uten at det virker dust, han tar alt med en klype salt, samtidig som han kan være alvorlig i de situasjonene der det trengs :)









Også var det min fantastiske helskjønne storesøster Ida da :) Hvor e ska begynne med å beskrive ho, det er vanskelig å vite, for en så fantastisk skjønn og ubeskrivelig person finner man neppe på denne planeten her <33 Ho er god å ha på shopping i Oslo, og til tross for alle våre søskenkjærlige uenigheter og diskusjoner så har e alltid sett opp til Ida, ho har alltid vært den store helten i alle sammenhenger, og hennes meninger betyr en hel del for meg. Men samtidig så er ho den personen som også har lært meg at jeg ikke må bry meg så mye om hva alle andre mener om en, at en må gi litt blaffen og være seg selv fullt ut. Tusen takk Ida, for at du er den fantastiske storesøsteren du er, på alle mulige måter <333



Også var det Siri da :) Den som har forandra seg mest på kortest mulig tid, her snakker vi om "extreme makeover", he..he.. <33 fra den lille guttejenta med jogebukse som du gjerne fant oppe i et tre har nå gått til å bli en ung og vakker "lady" med gjennomført klesstil, perleøredobber og rosa. Men fremdeles er hun min fantastisk skjønne lillesøster med mye futt og fart i, det finnes ingen lik til Siri :) Ho er virkelig ikke redd for å være seg sjøl på noen som helst områder og har et sykt talent for filmredigering. Slutt aldri med å være den skjønne personen du er Siri, den personen som gjør deg så spesiell og unik <33
Fortsett med å tøm melk over deg selv på gangstien (MELKEBAD!! <33)
Fortsett med å vandre gatelangs inne i madrasser i Risør sentrum <33
Fortsett med å være åpen mot omgivelsene rundt <33 Du er fantastisk, vet du det?? <33



Også var det minstemann i søskenflokken, som faktisk ikke er så liten lenger. Ulrikke, den skjønne, nüüüdelige lillesøsteren min med sin helt egen stil og personlighet. Ho betyr ufattelig mye for meg og er en person jeg setter stor pris på. Ho er den jeg kan sitte å lese for og ha det maksimalt morro med. Ho er min Harry Potter-mate og min skjønne Start-supporter. Det er vel og merke hele familien, men ingen så mye som denne jenta, vil e tørre å påstå :) Ho er den tøffe typen jente, med bein i nesa og familiens lille rocker/rapper, med capsen og sine tøffe t-skjorter sjarmerer hun hvertfall mitt storesøsterhjerte <33
Ubeskrivelig glad i deg, min lille skjønne <333

Ja, dette var da altså ett lite innblikk i min fantastiske (noen som har merka seg mitt ordforråd, eller, fantastisk er ett ord som blir flittig brukt, he..he.. <33) familie. Jeg kunne ha suttet og beskrevet dem i det uendelige, men da kunne e ha suttet her til i morra og det tenkte jeg at jeg skulle spare både dere og meg selv for <33

Men over til noe annet i Ellinors liv, som betyr masse, masse for henne, mer enn ord kan beskrive faktisk, hennes fabelaktig skjønne venner :)

For å begynne ett sted, ta Miriam <33

Denne jenta har jeg kjent helt tilbake til den gang vi var noen viltre seksåringer, på seksårstilbudet var det at våre veier møttes. Du har siden det alltid hatt en stor plass i mitt hjerte, og vi har hatt så sinnsykt masse minner sammen, minner som aldri vil dø, minner som alltid vil være bevart i mitt hjerte. Døgning og "nattsvermeren" (ikke filmen, men den der levende tingen, he..he.. <33), soving på Hemsen hos oss, byturer, latterkramper m.m. Jeg kan stå og ramse opp i det evinnelige, men jeg sier det kort og greit!! DU ER FANTASTISK!! <33



Også var det jo Camilla og Helle da. De fantastisk skjønne søstrene Karlsen som har sneket seg en plass i mitt hjerte med deres sprudlende humør, ville påfunn og idéer og rett og slett deres fantastisk herlige måte å være på. Jeg ble først kjent med Camilla da ho begynte i min klasse i 5. klasse. Nordlandsdialekta var ikke til å ta feil av, men det var først da vi oppdaga at vi hadde bursdag samme dag at vi først kom i prat. Og siden har vi prata også, altså, he..he.. <33 Og senere introduserte hun meg for sin ett år yngre lillesøster og sammen med Carina fant vi fire på mye rart, altså :) Jeg kan nevne kassettopptak, vandre til butikken for å kjøpe sånn der pinne-is (saftis) og spise en hel pakke hver, tre på taket (min, camilla og carinas geniale lille klubb <33), prosjektjobbing som heller endte med fotosessions og o'boydrikking på høyt nivå, spørs om det ikke var o'boy med melk framfor melk med o'boy, he..he.. <33 Alt blei så trist den sommeren dere flytta tilbake til Narvik, men vi har nå greid å holde kontakten bra vil e si, turene opp til dere har vært like minneverdige som de fantastisk fine årene vi hadde her i Risør <33 Dere vil for alltid ha en stor plass i mitt hjerte, en plass som kun vil være forbeholdt for dere <33



Fra v. Meg, Helle, Camilla <33

Også har vi Rachel :) Skjønne og herlige Rachel som betyr så masse, jeg kan prate med ho om alt og vi deler mye av de samme meninger og livssyn. Jeg har kjent ho sida vi flytta til Risør, men det var vel først da vi begynte i samme klasse på videregående at vi begynte å henge mer sammen sånn ellers også :) Blessing og KUFA har vært med på å føre oss nærmere og gjort at vi har fått mange fine minner sammen de siste årene. Alt det skolearbeidet vi har slitt oss igjennom sammen :) Alle KUFA - og Blessingturene, Jæren-turen med jentegjengen, LIV-kurs-turer og samlinger <33 Og Rachel er nok uten tvil den som har fått gjennomgå min morratrøtthet verst :) Rachel er ei fantastisk omsorgsfull jente som jeg setter så utrulig stor pris på :)
Du er unik <33



Også har vi generelt hele den fantastiske Blessing-gjengen som jeg vil la dem gå under. Denne herlige fantastisk flotte gjengen som jeg har fått oppleve så masse herlig sammen med de siste årene. Koselige sosiale sammenkomster til uti de sene nattetimer, en fantastisk herlig jentetur til Jæren, grillpartyer, bursdagsfeiringer, turer både hit og dit. Dere er rett og slett en fantastisk gjeng som jeg vil komme til å savne noe helt enormt, må vi aldri miste kontakten <33



Fra jenteturen til Jæren sommeren 2007 :) Fra v. Kristine, Kaja, Rachel, Maria K og meg :)




Så fra 17. mai 2007. Hos Maria K.
Fra v. Maria K, Andreas, Karen Kristine, Anna, (Marias lillesøster) Kristine og meg :)






Så et bilde tatt hos Kristine nå i sommer.
Fra v. Maria L, Karen Kristine og Maja <33




Så et bilde fra surprise-partyet vi stelte i stand for Rachel på 18-årsdagen hennes, den 10. mars 2007 <33




Også fra en Blessing-tur til Dvergsnestangen i juni 2007.
Fra v. Karen Kristine, Rachel, Maria K og meg <33



Også må vi jo ikke glemme søstrene Gjernes. Marta & Camilla er rett og slett fantastiske og unike på alle områder, det finnes ingen lik dem. Jeg ble først kjent med Marta da vi begynte i samme klasse på u.skolen, men senere flyttet også Camilla over i vår klasse. På videregående var det kun Camilla som fulgte med, da Marta valgte å gå tegning, form og farge i stedet for tre sletne allmennår <33 Vi har opplevd så sykt mye på disse årene, jeg kan nevne joggetur i regnet, solkrem i håret, skolejobbing til langt på natt, effektivitet når vi først vil og gidder, låse oss ute (jeg og Marta), bading i Fiskekroken og maurhålet vi tråkka oss i gjennom på vei til Leivann for å bade <33 Dere er begge to helt unike og jeg ville aldri vært foruten deres vennskap <33 Takk for at dere er dem dere er <33



Meg og Camilla på Skottlandsturen med klassen i 3. klasse <33



Marta, dessverre litt uklart bilde, er tatt med mobilen <33


Ja, også var det Ida Martine da, den fantastisk skjønne jenta som jeg ikke engang tør å ramse opp alle våre spik og sprell oppigjennom årenes løp. Jeg ble første gangen kjent med denne nydelige jenta på ett kurs for svaksynte i 3. klasse og siden det har det blitt masse sprø minner. Kan nevne kakaomaskina på Huseby, mine store mengder med sukkerinntak som i stor grad har gått utover henne <33 seine nattekvelder med mye preiking og latter og alt annet som tilsvarer leirer på Hurdal <33 Kan også nevne sykkelturen til Skagen og en viss Ringenes Herre-mania, den er såpass intern at dersom du ikke vet hva det dreier seg om, så ikke spør, he..he.. <333 Du er ei utrulig fantastisk godjente som betyr mye for meg på mange områder, ei som vet om alle mine gode og mindre gode sider, det er vel nesten ikke til å unngå når vi har delt rom i ca. ei uke, he..he.. <33 trur du skjønner at det er min morragrettenhet jeg sikter til, he..he.. <33



Og helt til slutt og for ikke å glemme, Mona :) Min DreamTeam-helt, det her :) Når vi først er inne på temaet intern humor, så er min og Monas helt unik, jeg nevner i fleng:

- dele samme etternavnet på danskebåten
- baren på danskeferga, ha..ha..ha.. <33
- offroadkjøring på sykkeltur i Skagen
- helan og halvan <33
- lederdøgn på Fjelltun <33
- Vesta 4life på Risøya <33
- Kufa, Blessing m.m.
- padle i kano på Fjelltun
- rånetur til Brokelandsheia for å kjøpe snop <33
- rånetur til Tvedestrand <33
- grilling på brygga i Mindalen med opprinnelig planer om å overnatte i båten vår, noe det ikke blei noe av da vi kom til at det var en smule stusslig der nede, vi gikk heller hjem til ho og så på film <33
- Raske Menn til Jørgen og Pelle (våre fav.sanger, he..he.. <33)

og masse, masse mer <33

Du er ei jente som alltid vil bety mye for meg, du har en helt egen plass i mitt hjerte kun forbeholdt deg <33



Er det noen jeg har glemt så skrik ut, det er ikke meningen og dere betyr like mye for meg på deres måte, det er så mange personer man i løpet av ett liv knytter helt unike og spesielle bånd med og som får sin egen spesielle plass i hjertet <33

Og enkelte av bildene er stjålet, fra visse blogger (kremt, kremt) + facebook, jeg skammer meg, men det er ikke bare, bare når man først i en alder av 19 skaffer seg digitalt kamera, he..he.. <33

Ingen kommentarer: