søndag 3. august 2008

Jeg tenkte at nå som jeg først var så godt i gang med blogginga igjen så kunne jeg jo slenge inn enda ett lite blogginnlegg til :) Nå er trebåten sånn offisielt over, var og surra rundt i byen med Rachel, Yenny og Maria i natt + Kaja etter hvert :) Var vel hjemme en gang i tre-tiden og i seng en time senere, så i dag har e virkelig ikke surra meg til å få gjort en ting fornuftig, det har egentlig vært ganske godt vil e tørre å påstå, stod opp ca. halv ett, tok meg ett glass cola og noe frokost og har sittet mest på dataen i dag for å si det sånn, enda ikke vært i dusjen en gang, så det sier sitt, he..he.. <33 på fredagen var vi en gjeng samla hos Kristine, utrolig koselig var det, ska se hva jeg kan få slengt inn av bilder :)
I morgen blir det bytur ned i Risør City på meg og mamma da e må få fiksa med nytt bankkort etter at lommeboka mi så det for godt til å forsvinne i løse lufta :/

Også blir det nok en Øya-tur i slutten av uka tenker, jeg :) Det blir nok küünga!! <33






Først fra ettermiddagskos på oppeverandaen da min tante og onkel fra Stavanger var innom :)






Så noen bilder av en helt fantastisk gjeng - hos Kristine <33







Så noen bilder fra trebåten i Risør. Se hvor flink Yenny er som rengjør mobilen min for støv med Clinex (på en trapp i Carstensensgate av alle tenkelige steder, hahaha <33)





Merry November på Havnescenen <3





Masse liv i lille Risør by <333





The Rollers ute ved Strandscenen senere på kvelden <33




Yenny koser seg - trebåten er stas <33

Ingen kommentarer: