torsdag 21. august 2008

Et rotete innlegg som matcher mitt rotete hode <33

Jaa, det var den beste tittelen e kunne komme på, og det er også ganske så sant vil e si, mitt hode er for tida rimelig kaos kan man si, det er så masse rare tanker som surrer og går oppe i topplokket, så dere får unnskylde dette blogginnlegget hvis det blir noe rotete det også :) men så, er det jo ingen lesertvang, da så klart <33

I dag er det torsdag og til lørdag er det moving som står på programmet, da blir det Hurdal Verk og åpningsfest, bra skummelt vil e si, men samtidig så gleder jeg meg jo noe helt enormt også da, fått hatt meg en handletur i Arendal, va der fra tirsdag til onsdag, tirsdag var e først hos legen og fikk tak i nye resepter og sånn rekvisisjon-ting til fysioterapi, sånn att e slipper å stresse med det når e kommer te hurdal :) så bare surra e litt i risør city før bussen gikk ti på halv to, vel framme i Arendal surra e på Arena, planen var å møte Mona utover kvelden også skulle vi ut å spise etterpå, men ho kom seg litt seinere enn først antatt inn te byen, da ho først måtte jobbe overtid også gikk ikke bussen kl. fire fra froland sånn som vi først trudde, men ho kom seg da innover te byen te slutt, he..he.. :) <3 så da va vi en stund på Amfi Arena før vi spiste på Marco Polo, genialistisk va det rett og slett <33 etter det dro e opp te Solveig der e fikk fora meg med store mengder snop og godis, mens vi lå og så på tv og bare slappa av, onsdag stod e opp, fikk tatt meg en rask dusj, tok meg noe frokost og traff mamma ca. halv tolv, da gikk turen te Biltema der e fikk ordna med sykkelhjelm og sykkelvesker, så va vi innom hjelpemiddelsentralen med min akkurat da, hemma pc som ikke ville funke, før vi stakk på Harebakken og gikk litt rundt der og titta, også ringte de folka fra hjelpemiddelsentralen og sa at de allerede hadde fått fiksa pc-en, og ellinor bare, whaaat? for godt te å være sant, liksom, men nå trekker ellinor alle negative beskyldninger hun noen gang kan ha funnet på å komme med ovenfor hjelpemiddelsentralen, det va bare såå eviig elsk at dere fikk fiksa den og det så fort <33

så dro vi tebake te risør igjen, fikk kjøpt ny mus til den bærbare på expert på Østebø og da e kom hjem fikk e endelig surra meg til å betale første gigaregning på avdrag te Hurdal fhs, va eviig greit å få det ut av verden hvertfall, etter det var det middag hos fadders Haugers, fikk Torhilds herlige pizza + kake <33

på kvelden hadde vi besøk av fam. Gjernes, e å marta satt og koste oss med skravling, mimring ++ og e må få besøkt deg i Sogndal vettu <33 tar det i en av høstferiene eller noe, også fant vi ut at etter ett år på fhs begge to, så skulle vi bli spreke og dra på telttur med lavvoo, pinnebrød ++ ett sted langt oppe i Gokk <33 gleder meg allerede jeg, altså, også skulle vi reise jorda rundt, ellerno <33 + søndagstur på Mount Everest, he..he.. <33 kommer te å savne både du og camilla så ekstremt mye, fjesbok ska bli flittig brukt eller hva?? he..he.. <33 spørs vel hvor mye tid det blir til fjesbok-nerding når vi først flytter, men <33

i dag har miriam og helle vært innom en tur, d va så utrulig koselig <33 satt og bare prata osv... og nå sitter jeg her og surrer og prøver å roe ned alle tankene som kverner, ska ut å spise på mottaket med mams og paps i kveld, sånn siste greie før e flytter, også ska e prøve å få med meg paps på Kjempesteinsmyra i morgen kveld for å se på A-lagskampen mellom Risør og Birkenes. <33

Tenker e slutter av her, sommerfuglene kribler, men med humør og en positiv innstilling til livet går jeg Hurdal Verk i møte med ett stort smil om munnen <33

også en siste lille ting: grey's sesong fire begynner te tirsdag, gjett hvem som skal innføre grey's kvelder med snop og popcorn på Hurdal, bare å møte folkens <33



Maria, Therese og Rachel i regnværet <33 På trasketur for å kjøpe snop på Shell <33

6 kommentarer:

Ingvild sa...

hihi, takk for superlang kommentar:p stoler jo på siri og camilla, så kameraet går det jo bra med. får nok ikke sett alle sesongene før tirsdag, men det hadde jo vært utrolig greit:p men jajs! fin blogg, og lykke til med flyttinga!

Ellinor sa...

he..he.. takk tilbake <3 ja, kameraet er nok i trygge hender det :) ja, det skal vel godt gjøres egentlig å få til det innen tirsdag, men fantastisk serie, og jo, takk <33 blir sinnsykt rart å ikke se risør hver dag, liksom, men blir garantert veldig bra også <33

Anonym sa...

Masse lykke til me flyttinga og folkehøyskolen ;)

Alta e bra og folkehøyskolen har ikke skuffa =)

Ellinor sa...

tusen takk kristine, og så herlig at du trives, that's the way I like it <33 nå må du kose deg masse oppe i sameland, sier ikke nei takk hvis du tar med en same hjem til meg, heller altså, he..he.. <33 glad i dæ!! <33

Anonym sa...

Haha! Då tar e heller med hjem en trønder. De e nemlig lettere å få tak i ;) Samene e eksklusiv vare her på folkehøgskolen! (I alle fall enda) Vi får vente til e har fått kommet skikkelig i gang me valgfaget: samisk kultur og reindrift! Kanskje d dukker opp noen under 50 der!?

<3

Isabel sa...

Ellinor!!<3

Meg liker å lese dine superlange & herlige innlegg!!!

Meeen! Hva skjer a?? Trives du?? Tell us?! (A)