tirsdag 17. juli 2007

På tide med en sommeroppdatering :-)

He..he.. jeg sverger fortsatt til bloggen når jeg kjeder meg og lurer og håper på/om fok fremdeles sjekker bloggene sine, men jeg forstår dere godt hvis det går dere hus forbi, tross alt har vi sommerferie nå og da er det egentlig på tide å bare droppe alt som heter nerding og data, men så flink er ikke jeg, he..he.. <3<3 Været er ikke noe gøy dah, akkurat nå blåser og regner det og er ganske så grått og trist uttafor vinduet her og vg er så slemme at de fortsetter å spå møkkavær som det så fint stod i dagens utgave da jeg leste i den på jobb.

Men selv om været er grått og trist er humøret mitt på topp, ferie er herlig folkens, selv om de siste dagene har gått med til jobbing og vekkerklokka som piper klokka kvart på syv hver morgen. Men jeg trives med sommerjobben min, det er snnsykt koselig å kunne prate og treffe på folk, øve seg littegrann på engelsk når det kommer inn turister, selv om det mest blir snøvling og masse krøll så gjør øvelse mester som et kjent ordtak sier. Så jeg har ingenting å klage på :-)

Litt oppdatering på siste tids hendelser:

Fra 7. - 13. juli var jeg på Hurdal på UngUke sammen med masse geniale folk og mye moro, fart og sprell. Er gaske så støl i de aller fleste muskler etter den uka der. Fikk prøvd meg på alt mulig rart, jeg nevner i fleng, klatring i klatrevegg, judo, selvforsvarsteknikker, goalball, fotball med blindfolder (hjeeeelp, d va skummelt, men d anbefales å prøve, he..he..), bruskassestabling, taubane, tubekjøring, trekking av bil, vedhogst, rotur m.m. En dag var vi også en gjeng inne i Oslo på Gladiatoren. Det var kjempeartig, ble delt inn i to lag med fire stykker på hvert lag der vi skulle bokse, ha bomfight med puter, sumobryting, hinderløype og rodeo. En kjempesuper opplevelse. Ellers av denne leiren kan jeg nevne sene kvelder, sær humor (h det bra badeball), sukkersjokk og masse annet skøy.
Tok Sørlandsekspressen fra Oslo på fredag 13. juli hvor e da dro til Grimstad og Gurebo gård og denne dagen tittet solen fram, faktisk såpass mye at bussen måtte stoppe på Foksrød for å restarte bussen å få i gang air-conditionen så bussen var hele 1 time forsinket til Grimstad. Der stod Solveigs søster med to av barna og ventet på meg for å kjøre meg til gården der Solveig + mine to lillesøstre hadde oppholdt seg i noen dager. Der ble vi til søndag, hadde det kjempekos selv om jeg sov så godt som overalt der jeg kunne finne meg en plass å sove, he..he.. rangle hele natta i forveien er kanskje ikke så lurt, vel hjemme igjen på søndag og rett på harry potter og føniksordenen på kino sammen med ida, andreas, siri og ulrikke, dødsbra film faktisk, he..he.. glede seg masse masse til bok 7 kommer til lørdag.

Og på mandag morgen var det rett på jobb fram til klokken fire og det er på Risør bokhandel dere vil komme til å finne meg de nærmeste dagene, hvertfall fram til lørdag. Her har jeg det strålende blant hauger av bøker, frimerker, postkort, sjøkart, aviser og mye mye mer. Bare å stikke innom en tur å holde meg med selskap, he..he.. Da vil jeg helt til slutt ønske alle sammen en fortsatt riktig god sommer og ferie for de som har det. Nyt det og så krysser vi fingrene for bedre vær utover uka :-)

Ps: Bilder kommer senere <3<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

neida Ellinor, selv om jeg er bland de få, skjekker jeg bloggen i rykk og napp så jeg får skrevet noen kommentarer til dem som er flinke til å oppdatere ;)

ønsker deg en god sommer, og håper for alles del at det blir finere vær!

Ellinor sa...

he..he.. d e bra kristine, setter pris på å få kommentarer vettu :-) god sommer til deg og og hipp hurra for nå skinner sola, sommerklem <3

Rachel sa...

Det er bra ellinor, synes du har fått mye ut av sommeren så langt!!

Jeg er også en av de som skjekker blogge selv om det er sommer og ferie. Så langt har det jo vært skikkelig innevær,å da har det jo vært god anledning til å bruke datan.
Vi får finne på noe en dag ingen av oss jobber. Nyt været!!