søndag 1. juli 2007

En super uke...

nærmer seg slutten dessverre. Skriveleir og masse hyggelige, trivelige, koselige, herlige folk har jeg for denne gang måttet ta farvel med. I går var jeg i bryllup til min kusine. Vielsen var i Maridalen gamle kirkeruiner og det var kjempesterkt. Satt nærmest med tårer i øynene og klump i halsen så fint og nydelig var det. Festen etterpå var intet unntak, med masse flotte taler, dikt og sang, ja, jeg eeelsker bryllup, uten tvil. Masse god mat var det også. Dro fra Oslo litt over klokken ett i natt og kjørte strake vegen til Risør sammen med min tante, min onkel, mine to kusiner og min fetter fra Stavanger som skulle få sove ut hos oss til de skulle dra videre i dag. Hjemme litt over fem og jeg er stiv og støl i nakken etter å ha ligget å sovet i over tre timer med hodet mot en hard koffert i bilen, he..he.. i dag har jeg sovet leeeenge, spiste frokost halv ett og fikk sagt ha det til mine slektninger. Nå har mamma og pappa dratt på båttur og Ida er på jobb på Statoil. Og her sitter jeg og koper, egentlig er det ganske deilig for da kan jeg virkelig la gårsdagens store begivenhet og mange inntrykk synke inn.

Fortsatt god sommer til alle sammen <3

1 kommentar:

Rachel sa...

Høres bra ut. Var koselig å treffe deg på Skjærgårds..
Vi snakkes..