mandag 11. juni 2007

Solbrent og veldig klar for sommerferie <3

Ja, overskriften sier alt om hva slags humør jeg er i for tiden. Jeg har blitt ganske så solbrent på hele ryggen, men har vel bare meg selv å takke for det når e kun smører meg med faktor 8, eller var det faktor 12 mon tro, hvertfall alt for lav faktor i denne solsteika her <3. Ellers begynner jeg å bli veldig klar for sommerferie, for bading, isspising, båtturer i skjæra, you name it <3. Denne helga her har jeg vel egentlig allerede fått en liten forsmak på sommerferien, det starta med Kufa-overnattingstur til hytta til trillingene på Åmland, kjempekosselig kveld på fredagen med grilling, andakt og pirates of the caribean 2 vist på et laken på veggen til klokka kvart over ett på natta. Lørdagen ble for det meste brukt i sola. På søndagen var det menighetstur til Skjeldsø hvor også det aller meste av tiden ble rukt, enten i sola eller i vannet <3 og det var vel her at min solbrenthet virkelig ble et faktu¨m, he..he.. <3<3 Men så var det tilbake til skolen igjen i dag, skolen der vi for tida virkelig ikke gjør noe som helst fornuftig, tida som skal brukes til prosjekt, men når man er så flittig at man har unnagjort hele prsjektet uka som nettopp var, blir jo ikke denne tida brukt til noe som helst fornuftig som sagt, annet enn å tulle rundt på studiesenteret, prate med folk, tigge penger til is i kantina, sitte på dataen og bli lei av facebook og diverse andre ting og til slutt ende opp så desperat at man begynner å sortere alle engelskprøvene man har hatt i løpet av året, da sier det sitt <3<3 he..he.. gymtimen var den eneste timen det faktisk overhodet skjedde noe, vi var kun seks elever på skolen, fordi resten hadde misforstått og dratt direkte til mindalen for å bade, det var meg, tale, rachel, camilla, miriam og vanessa så vi satte i gang med masse merkelige folkedanser før vi klokka to brøt opp og dro ned til mindalen vi oxo, der ble det bading med alle klærne på ettersom jeg ikke hadde med badetøy, kun et ekstra skift =) å nå sitter jeg her igjen, for å meddele bloggverden hva som har skjedd i mitt liv i det siste, egentlig burde jeg nok ut i sola, men ryggen og skuldrene mine er som tidligere nevnt litt skeptisk til det <3 til onsdag har vi sommerferie og da skal e virkelig bare slække'n fullstendig helt til e ska på sykkeltur i danmark i st.hanshelga, det gleder jeg meg masse til <3<3

Fortsatt ønsker jeg dere alle noen supre dager fram mot sommerferien, nyt sola, men smør dere som sagt med solkrem, et hint til alle som enda ikke har endt opp som meg, kort og godt som en hummer <3

2 kommentarer:

Rachel sa...

koselig!!
Nå gikk det vekk litt tid til :P
Du vet jo hva jeg gjør fortiden så..
Håper du har lært etter denne helgen at solkrem skal man smøre seg jevnlig med.
(ikke det at jeg skal klage altså)

Anonym sa...

he..he.. bra jeg klarte å få dine vel oppsparte fritimer (også kjent som prosjekttimer) til å gå litt fortere, ja, nå trur jeg at jeg har lært, forhåpentligvis for resten av mitt liv, he..he.. nå begynner nemlig all huden å flasse av å, serru <3 he..he.. nei, e syns egentlig ikke du kan klage <3 sees i mårra til prosjektframføring, klem <3