tirsdag 13. mars 2007

Så fikk også jeg skaffet meg blogg =)



Det var vel på tide kan man kanskje si. Prøvde å skaffe meg blogg aller først, men både brukernavnet og passordet mitt nektet de å godta. Så hvis noen går inn på www.ellinorhidle.blogspot.com må dere være klar over at det er jeg som har opprettet begge bloggene. Bare så det ikke blir noen misforståelser =). Skal prøve å oppdatere her så mye jeg rekker, så kan dere få et lite innblikk i hva som foregår i mitt liv. I dag har det vært en helt vanlig og kjedelig skoledag, men ble overrasket og meget glad på slutten av dagen, da det viste seg at jeg fikk mulighet til å bli med til Kristiansand i kveld for å høre på et foredrag med tidligere visepresident i USA Al Gore som skal snakke om miljøspørsmålet i verden. Har på følelsen av at det kan bli et veldig bra foredrag. Snakker om flaks for mitt vedkommende oxo dah. Det var egentlig bare to fra klassen vår som kunne få bli med på foredraget, så d måtte bli loddtrekning, jeg endte opp som 4. vara og gav vel egentlig opp hele opplegget. Men på grunn av mye å gjøre og en del sykdom så fikk jeg tilbudet likevel. Ellers har jeg hatt rettslæreprøve i dag. Trur faktisk det gikk overraskende bra. Gruer meg hakket mer til engelskprøven på torsdag. Skal skrive mer seinere. Må spise middag nå. Namnam, fiskeboller =)=)

6 kommentarer:

Rachel sa...

se det du klarte det til slutt!! GRATLERER!
og velkommen i gjengen. =)

Ellinor sa...

he..he.. takk, takk, <3 ja, der fikk e d te, nå husker e både brukernavn og passord, men aner du åssen e kan få sletta den andre bloggen, eller er d noen andre som vet d? hmmm??

kr!st!ne sa...

Så koselig at du å har fått blogg ;) Velkommen skal du være..

Og som en start er du blitt tikka.. se nærmere på fenomenet på Oletussi :)

kaja=) sa...

Hellu! velkommen te blogspot! d va gilt:P blogspot e tingen vettu:P hihi forresten så har du blitt tikket! gå inn på min side å se hva d er:P klem

. sa...

Hei=) Nå trur e jammen mi har fått blogg alle samma snart... Så gilt at du au e med! E la ein link te du på sida mi, håper det e greit;)

Ellinor sa...

folk tikker meg, =) men koselig å føle seg velkommen i klubben, dah, litt ny på disse bloggreiene, men det er jo litt gøy oxo dah, d e visst blitt skikkelig trend så må jo nesten følge strømmen =) men nå er det natta, viss e ska klare å holde meg våken og opplagt i mårra, nattinatt <3<3