onsdag 8. oktober 2008

Rognstadkollen og diverse annet :)

Ja, nå følte e for litt bloggskriving faktisk, det må e si :) har vært en smule slapp disse siste dagene etter at e kom tebake te Hurdal'n igjen, skulle tru at jeg etter en uke hjemme skulle være greit opplada og full av energi, men trur nesten e fikk litt for mye søvn der hjemme, slik at det var litt vel vanskelig å komme inn i de normale rutinene her på Verket igjen, og i stedet går e rundt og er konstant trøtt, ha..ha..ha.. <33 men det har allerede begynt å hjelpe seg en god del, så :) i dag har vi hatt to timer litteratur, begynner nesten å sprenge leseplanen litt vel mye nå, men boka e jo så syykt spennende, etterpå hadde vi teoritimer i lille auditoriet, bl.a. om egentreningsperioden fram til høstferie 2 og teori om utholdenhet og kondisjonstrening, etter lunsj gikk jeg og camilla te rognstadkollen, den høyeste toppen her i Hurdal'n, og det var pust, pes og meget bratt :) visste te slutt ikke lenger om det var regnet eller svettens skyld at jeg var våt i håret, ansktet og våt sånn generelt <33 i følge min klokke, brukte vi ganske så nøyaktig 50 min opp i sånn cirkus normal gange :) så da spørs det vel te mandagen når det er duket for 30-minuttersklubben <33

nå er det snart middag, det blir godt nå etter vår, kremt, kremt, "harde" treningsøkt :) syns vi va flinke jeg <33

ellers er det møteuke her på Verket denne uka, og i går var det kveldsmøte i Hvitesalen, der temaet var grensesprengning, utrulig tankevekkende og bra, frista til møtegåing også i kveld, så det lover godt <33

Ingen kommentarer: